Visa ett inlägg
Oläst 2005-12-07, 11:06 #5
hundservers avatar
hundserver hundserver är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
hundserver hundserver är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
hundservers avatar

Reg.datum: Aug 2004
Citat:
Originally posted by FredrikMH@Dec 7 2005, 03:41
Nu är inte jag moderator och har inte exakt koll men det är självklart att spydiga kommentarer inte hör hemma här. Har man inget att tillföra en tråd så är man tyst.

Däremot så riktar sig sidan till "Proffisionella webmskapades inte för att bli en in mängen av dessa asters" som du nämner. Det finns redan så många forum för nybörjare inom branchen och WN (om jag inte tar fel). WN håller överlag en högre status än andra svenska forum just därför att det är "Proffisionella webmasters" här.

Då och då kommer det även in användare som är väldigt nya i branchen överlag. Jag kan också förstå folk som inte kan så mycket att WN vore en bra plats att få hjälp på eftersom det är så många "Proffisionella webmasters".

Vad som menas med "Proffisionella webmasters" lämnar jag till någon annan.
att hjälpa andra anser jag vare en del av att kalla sig just Proffisionell, Jag menar de flesta här driver ju ngn form av rörelse
och jag antar att dom inte har samma ton till sina kunder, Men när man ser vissa svar blir man mörkrädd faktiskt,

Jag kan nog hålla med om att det är en hög status på detta forum och mycket av den höga statusen ligger just i att
det finns enorma kunskaper och trevligt folk som gladeligen delar med sig av den, Men dom "få" som till varje pris måste hävda sig och
haspla ur sig spydigheter sänker dessvärre nivån med,

Så mitt tips är nog att kika på hur det svaras i trådarna,

Annars är Wn det absolut ultimata stället enl mig,
hundserver är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat