Visa ett inlägg
Oläst 2005-12-04, 17:00 #1
Eazts avatar
Eazt Eazt är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
Eazt Eazt är inte uppkopplad
Flitig postare
Eazts avatar

Reg.datum: Nov 2004
Hej!

Jag kom nyligen in på ett ämne med en polare om vilken webbläsare som används mest, IE eller Firefox samt eventuella andra. Då kom jag att tänka på hur ni, WN:s besökare, surfar. Jag gick in och sökte runt en del men hittade ingen tråd här, så om detta ämne redan behandlas ber jag ödmjukast om ursäkt.

Så; vad använder ni då ni nöjes- och jobbsurfar? Internet Explorer, Firefox eller vad? Tänkte starta en poll, men eftersom jag av någon anledning inte är så inne på vilka andra alternativ som finns i dagsläget (utöver möjligtvis Opera som jag aldrig ens själv använt) så struntade jag i det.

Personligen så använder jag (PC-ägare) IE 99,9% av tiden och FF då och då om man skulle behöva kolla något särskilt ev. då IE bråkar. Har senaste versionerna av båda programmen, men måste säga att jag föredrar IE. Tyvärr så visas vissa av mina siter (eller iaf siter där jag är delägare i) lite felaktigt då jag använder FF vilket är lite tråkigt. Min polare däremot har tre Mac-datorer och använder uteslutade FF för allt.

P.S. Vet ni var man kan finna någorlunda aktuell statistik över hur många % av de nordiska surfarna som använder IE resp FF?

Edit: Stavfel
Eazt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat