Visa ett inlägg
Oläst 2005-12-02, 15:51 #9
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2005
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2005
Citat:
Ursprungligen postat av eg0master
Citat:
Ursprungligen postat av 1337pm
Rörande primary keys, det spelar ingen roll om jag använder 1, 2, 3, 4 osv. i en tabell och sen gör likadant i en annan tabell? Eller ska jag välja nummer som skiljer sig åt mellan de tabeller som finns i databasen?
Vad tror du själv? vad säger din lärare? vad säger din kursliteratur?
1. Jag tror att det inte spelar någon roll.
2. Min lärare är sjuk, svarar inte på mail och har ställt in föreläsningar i två veckor.
3. Antog att jag skulle få ett snabbare svar här än om jag skulle läsa i boken. Plus att jag jobbar mot en deadline med en labb.

Men nu är det så att jag är inte 14 år och den som brukar fråga om skolarbeten online, men nu gör jag ett undantag. Men visst, behåll kunskapen för dig själv men då behöver du ju inte svara heller. Ursäkta tonläget, blir bara så lack på viktigpettrar som tror de kan verka som ett subsititut för lärare.

Edit: Jag ser inte hur det kan spela någon roll om jag ställer frågan som webmaster eller som student. Jag lär mig ju för att kunna applicera IRL vid ett senare tillfälle.

Edit2: Att hela tiden hänvisa till dokumentationen hjälper inte - det stjälper. Och om det skulle vara en regel så skulle ju en hel del inlägg på WN inte finnas, för det finns ju massor av saker som man frågar om här vars svar står att finna i diverse bäcker och dylikt. Eller...vänta...vi kan kanske lägga ner hela WN, vi har ju Google till vår hjälp. Fattaru?!
1337pm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat