|
Administratör
|
|
Reg.datum: May 2003
|
|
Administratör
Reg.datum: May 2003
|
Julklapp för många som har många domäner! Hehe!
Nu finns det ju säkert massor av hotell som dumpar under 120 kr ! Men vill kund köpa domäner via oss för inköps pris fram till nyår så kan man ju maila mej! 5 st minimum, parkerade som ni vet vad!
Kul att domänennamnets pris minskar i delen av toltalvärdet av att driva verksamhet på nätet! Jag vill att kvaliten på hostingen skall styra så jag är överlyckligt av Nic-SE's beslut!
Det finns andra ombud på WN, skall inte NIC's sänkta pris ge upphov till priskrig?
Ni vet vart kan man beställa och få en .se domän per (Start / Pro) konto gratis och resten kan en trogen kund koppla för inköpspris tills 1 januari 2006.
Nä förresten!
1.* Dvs. 1 st .se domän, möjligheten att koppla 9 domäner till. 50 mb utrymme. Mail minst 10 st pop3 konto / en per domän under 12 månader! Alla avgifter skall vara inkluderade, förutom priser för dom 9 extra .se som kostar X kr styck och .com som kostar X kr styck!
2.* .se domän och parkering.
3.* .com domän och parkering.
Normalt är 1.* ett paket som minst bör kosta mellan 5 och 6 tusen kronor om året, om det är .se-domäner rakt över.
Självklart gäller inte ovanstående rack-kumder!
Thomas
|