Citat:
Ursprungligen postat av Robert
Om UV är per dag så kanske det är så att en besökare har klickat (1 Click) och sedan återkommer 1-n gånger per dag (cookien brukar ju sparas i ca 1 månad)? Du skulle alltså kunna få 30 UV per Click... fast det är ju bara min slöa teori så här på eftermiddagen innan jag har fått mig en kopp kaffe.
|
Jo skulle ju kunna vara så men det är ju fortfarande gissningar så man skulle ju vilja ha svart på vitt vad det verkligen innebär. Mycket märkligt att det inte står något om det i hjälpen/manualen.
Citat:
Ursprungligen postat av nosnaj
Vet inte hur de räknar.
Minns bara jag såg att Click var mer än UV på ett program som gav ersättning enbart på Click.
|
Ja, tittar jag på statistik för fler program nu så ser jag att det finns både och. Både program som har fler "Click" än "UV" och sådana som har fler "UV" än "Click".
Citat:
Kollar jag min rapport nu finns det program med UV men saknar Click, så supporten är nog svaret, skriv gärna vad de upplyste dig med.
|
Jo jag har mailat dem, men de tar ju sådan oerhört fruktansvärt lång tid innan man får svar från dem.
Förhoppningsvis hinner/orkar dom svara i år i alla fall, men det känns lite lönlöst att maila dem, därav min fråga här på WN eftersom det hade gått snabbare bara någon vetat någonting om det. Men det finns ju tydligen inte det.