Citat:
Originally posted by WN@Jan 11 2004, 16:08
Förstår din frustration, men saken är att vi kan nog inte hjälpa dej med mer än vår personliga bedömning av ett utfall, för som du skriver ...
|
jo absolut. jag är mycket tacksam för att få er personliga bedömning. menade inte att jag inte uppskattar de inlägg/svar ni gett utan försökte snarare få en återkoppling till vad jag som mest eftersöker.
Citat:
jag är relativt väl insatt i de mål som hanterats av II-stiftelsen och vet ungefärligen vilka förutsättningar som råder.
Dom som finns i tvisthistoriken är dom som varit med om det, Vi som du kan inte göra mer än läsa där ...
|
okej, är ju en bra poäng. men tänkte även om det kanske fanns någon som varit inblandad i en tvist hos WIPO och kanske hade viktiga erfarenheter därifrån att dela med sig av.
Citat:
Ang alternativ så är ju alternativet som jag ser det till ovanstående är ju att köpa domänen av ägaren, men det är jag övertygad om att du tänkt på själv så det känns som det tipset var överflödigt.
|
ser det inte direkt som ett alternativ iomed att sådant här tillvägagångssätt inte ska främjas.
Citat:
Utöver detta känns det som du infogar lite ironi i ditt "tack för inläggen, men ..." så därför bidrar jag med liknade ironi i mitt svar. n h feelings
WN
|
misstolka mig inte. jag är absolut tacksam för era inlägg, synpunkter och respons och menade inte alls att vara ironisk.
om det uppfattades ironiskt på något sätt så vill jag bestämt avvisa det och be om ursäkt om det var någon som tog illa upp.
möjligen kunde viss uppgivenhet uppfattas iomed att man blir lite trött på laglösheten som uppenbarligen råder.