|
Administratör
|
|
Reg.datum: May 2003
|
|
Administratör
Reg.datum: May 2003
|
Förstår din frustration, men saken är att vi kan nog inte hjälpa dej med mer än vår personliga bedömning av ett utfall, för som du skriver ...
jag är främst ute efter om det är någon som har liknande erfarenheter sedan tidigare och därmed möjlighet att bistå med alternativa lösningar och förfaranden som ger resultat.
... verkar du ju ha svaret på själv ...
jag är relativt väl insatt i de mål som hanterats av II-stiftelsen och vet ungefärligen vilka förutsättningar som råder.
Dom som finns i tvisthistoriken är dom som varit med om det, Vi som du kan inte göra mer än läsa där ...
Tyvärr finns det ingen här från II-stiftelsen och även om det gjorde det så är jag osäker på om dom skulle ge dej en prognos på ett eventuellt utfall av saken.
Ang alternativ så är ju alternativet förutom hot och våld, som jag ser det till ovanstående är ju att köpa domänen av ägaren, men det är jag övertygad om att du tänkt på själv så det känns som det tipset var överflödigt.
Utöver detta känns det som du infogar lite ironi i ditt "tack för inläggen, men ..." så därför bidrar jag med liknade ironi i mitt svar. n h feelings
WN
|