Visa ett inlägg
Oläst 2004-01-11, 19:06 #9
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2003
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Originally posted by Silon@Jan 11 2004, 14:39
som du säger inte direkt någon köpstark målgrupp. Men dom verkar ju leva och må bra. Tror mycket beror på just mobiltjänsterna ...
Ungdomar ÄR en stark målgrupp, där kommer pengarna antingen direkt från föräldrarna eller barn respektive studiebidragen som ungdomarna livligt spenderar upp till sista kronan på alla möjliga saker det är even en målgrupp som inte är rädd att spendera sina pengar över internet så att det inte är en köpstark grupp förstår jag inte överhuvudtaget att vissa säger.

Nu är denna topic ganska kul eftersom jag äger en liknande community som ni beskriver fast med en internationell inriktning och jag kan lugnt säga att personerna som köper guld(extra tillägstjänst) av oss ger oss mycket mer pengar än vad vi förlorar på bandbredd och underhållande av servrar. Sedan gäller det iofs att hitta smarta och VÄLDIGT billiga lösningar med hosting och det har vi gjort med råge. Lagerutrymme på bilder som vi förvisso komprimerar kräver inte så mycket, det tar väldigt mycket för att fylla 1 gb med text och bild-data , Så visst har vi råd

sidan är webscutest.com om någon undrar
Hakeem är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat