Visa ett inlägg
Oläst 2005-11-26, 18:29 #7
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Jag har spenderat lite mer tid på siten sen sista inlägget och jag ska ärligt säga att jag gillar det jag ser, trots att det finns brister som dom du nämner.
Problematik som jag direkt ser är bla annat det du själv nämner (och är inblandad i) som att Loopia trots sin ägare Active24, säkert helst vill ha en egen statistik och inte "tvångsmigrera" med "mamma" som då blir en jätte i norra europa.
Sen kan det ju krävas en hel del omvärldsbevakning för er om ni ska hålla listorna a´ jour. Jag gillar dock att ni lagt ribban så pass högt och även om jag gissar att marknaden för denna typ av site är kraftigt begränsad i Sverige, så känns den klockren globalt. Logisk och tydlig, men den grafiska profilen smakar aningen mycket "billig-60-dollars-template". Riktigt intressant sida !

Att ni skulle få tillträde till .se ser jag som en utopi, däremot ser jag det inte som omöjligt med .nu. Men även om ni fick .se och .nu skulle det ju bara attrahera Svenskar (danskar, holländare och Niue-invånare) så det är väl snarare allt eller inget som gäller för cctld som jag ser det. Men varför har ni inte med de "små" generiska tlderna ?

Jag gissar för övrigt att "ipwalk" är en synonym för Jonathan Sulo ?
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat