Visa ett inlägg
Oläst 2004-01-10, 22:13 #7
efa efa är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2003
efa efa är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2003
Citat:
Ursprungligen postat av priority
Hej,
Jag vill bara poängtera att det finns många som inte driver kommersiella sidor, men ändå har hög eller mycket hög kompetens inom området. Någon tyckte att - ja men då släpper vi in personer med seriösa ideella sidor också, och så blev det en ny debatt om vad som var seriöst eller inte.
Om jag får jämföra WN med en tidning för yrkessamma inom området - vilket enligt mig är en bra liknelse - så håller en tidning hög kvalitet genom att ha en redaktion som är väl insatta i området, samt artiklar av och om verksamma personer inom området. Vem som helst kan läsa denna tidning, och därmed förhoppningsvis lära sig något, och precis vem som helst kan skriva till tidningen med artikelförslag eller insändare. Hela idén med att man måste ha gjort en viss sak tycker jag är väldigt tråkig. Så länge det personen skriver håller hög kvalitet och därmed bidrar till forumet ska det väl vara ok?

Låt det vara ett öppet forum, låt vem som helst posta, ställ inga krav på kommersiell sida eller inte, utan ta istället bort de inlägg som inte håller den efterstävade nivån!

(som ni kanske förstått har jag ingen kommersiell sida, jag har dock följt branchen med stort intresse sedan ett antal år tillbaka, måste jag nu registrera peterswebbyra.com enbart för att få posta här?) :huh:

Bra synpunkter!

Är det någon specifik tidning du tänker på?

Citat:
Ursprungligen postat av Daggen
oj? hmm.. positiva svar.. jag som hade räknat med skrik, våld och andra otrevligheter
Jag tror inte lilla Kalle på 13 år har varken erfarenheter, kunskap eller moget språk nog att kunna platsa här. Huruvida betalning för att få vara medlem, hum.. Pengar är inget problem för oss i I-länderna men tror knappast det bidrar till fler seriösa och mindre oseriösa. Mer aktivitet bidrar det garanterat med iaf. Jag betalar inte 100kr i månaden till ett forum jag besöker 1 gång i veckan men gärna till WN som jag besöker 5-10 gånger per dygn.

Och dem gamle "rävarna" försvinner aldrig dem vill visa sina kunskaper och visa sin makt i vår cyber värld
Jag håller med priority. wn ska upp otroligt i status om de riktigt erfarna ska börja betala. De riktigt erfarna är ju inte här överhuvudtaget idag, när det trots allt är gratis (kanske med några få undantag).
efa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat