Ämne: FS DATA
Visa ett inlägg
Oläst 2005-11-12, 22:11 #35
hogge hogge är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Nov 2005
hogge hogge är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Nov 2005
Jag har haft FS Data sedan 1996 eller 1997 (minns inte exakt). I början var de jättebra. Bra support och hög kvalité. Jag lade flera domäner hos dom eftersom jag var nöjd. Men tyvärr. Det tog slut vid 2001 ungefär. Dålig kvalité med sidor som regelbundet var borta ur etern. Framförallt under kväll & natt. Jag hade otroliga problem med deras fakturor. De felfakturerade och vägrade ta diskussionen. Samt flera andra jobbiga faktorer.

2003 tröttnade jag totalt och började jag se mig om efter alternativ, men p.g.a. olika anledningar dröjde det ytterligare ett tag innan jag bytte.
Nu använder jag B-One till alla mina sidor och är extremt nöjd. FS Data tog 125:-/mån + moms. B-one tar 12:- (för det minsta utrymmet, vilket räcker till vissa av mina sidor.

Ytterligare en faktor som gjorde att jag helst skulle vilja besöka FS Data med ett baseball-trä är det extrema krångel som uppstod då jag sade upp mina hotell. De krånglade på alla tänkbara sätt och efterfakturerade i all evighet.. Till slut orkade jag inte strula med dom mer utan bara betalade. Det var värt en hel del att bara bli kvitt skiten. Aldrig mer!!
hogge är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat