Visa ett inlägg
Oläst 2005-11-05, 13:40 #35
berneboy berneboy är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2005
berneboy berneboy är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2005
Här har ni min personliga åsikt i ämnet: (För de av er som orkar bry er)

1 - Jag anser att det är fel att representera något som en sitemap, om det inte är det. Sitemap = Översikt av en webbplats med länkar till samtliga webbsidor på webbplatsen.

2 - Så länge som kunden informeras om att deras webbplats kommer att användas för att ge länkar till andra webbplatser, och att det är OK för dem kan man ju knappast kritisera SEO företagen för detta.

3 - Jag själv tycker att det är pinsamt att SEO branschen inte kommit längre i detta hänseende. Att gömma länkar på olika sätt och att inte informera sina kunder om hur man uppnår sina resultat, är för mig ytterst oproffesionellt.

Att marknadsföra sig på Internet, genom bla sökmotormarknadsföring, är en unik möjlighet för företag att nå ut till sina kunder på ett sätt som inte går att uppnå genom något annat medium. Därför tycker jag att det är synd att det finns och har funnits aktörer inom SEO branschen som gör att man snart inte vågar kalla sig för SEO expert. Då det snart blivit synonymt med skumraskaffärer, otydlig avtal och rena lurendrejerierna.

/berneboy
berneboy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat