Ämne: allmänt?
Visa ett inlägg
Oläst 2005-11-01, 22:37 #4
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2003
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Originally posted by michael2005@Nov 1 2005, 22:19
Det är väl inte 200 trådar om dagen gratisarbete. Vilket snack! Det är knappas någon som vågar skriva någonting annat än det som går i moderatorernas ledband.

Jag frågar fritt ett antal bröder om de är sugna på att hugga i med en fotbollssajt som bara är över VM. Själv tycker jag det vore urkul att med ett så bra domännamn slå de stora kvällstidningarna på tafsen!
Nej, det är inte 200... Synliga...
För det är vi moderatorer och admins som raderar dom, dagligen, idag råkade det bara bli din tur.

Jag ser det inte alls speciellt erotiskt upphetsande att vara just moderator, däremot ligger det i mitt intresse att se till att reglerna på WN följs, du har ju som medlem själv godkänt dom, ändå gör du tvärtemot och sen gnäller du på att jag låser din tråd?

Om du nu inte gillar det sätt vi driver och sköter WN på så ställer jag mig funderingen på varför du blev medlem överhuvudtaget, då du läste (antar jag) reglerna samtidigt (och godkände dom).

Så, summa summarum, först godkänner du reglerna, sen bryter du mot dom, när din tråd raderas hoppar du på en moderator och påpekar att denna ska komma ner på jorden...

Är det bara jag som är fundersam på vem som egentligen befinner sig i stratosfären ?

Nog snackat, läs reglerna, följ dom, välkommen till WN.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat