Medlem
|
|
Reg.datum: Oct 2005
|
|
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
Hoppsan Lotta !
Jag som läst många av trådarna med intresse. Visst har de gått hårt åt SEO-Logic flera gånger, men jag upplever att Hans svarat bra på kritiken. En sak som kan bli bättre är att moderatorerna kanske bromsar nya trådar med att skicka ett PM till vederbörande med en notering om "Ämnet diskuteras i denna tråd, jag kommer därför ta bort/flytta inlägget".
Många diskussioner är inte så låga, jag upplever att många får komma till tals och personangreppen (i relation till antalet inlägg ) är få.
Kanske är det moderatorerna som skall snäppa upp sig ett hack snarare än att samma företag gång efter annan får hamna vid skampålen? Dock... det måste jag säga, att företag som förnyar skumraskmetoder á la Europa domänregistrering (eller liknande ) tillgrepp snarare skall hetsas mot avgrunden.
Så, jag hoppas att Hans, som jag uppfattar det, får support från moderatorerna så att vi kan fortsätta läsa inlägg och delta i debatter som då och då gärna får bli livfulla, men utan personangrepp eller återkommande påhopp.
|