creoweb
Citat:
Tror det är dags för Tjörndesign att reda ut saker och ting nu..... :-)
|

Tror knappast det.
Finner ingen anledning att blanda mig in i denna form av lågmäld diskussion.
Men, tack för stödet och rådet.
Det enda jag vill kommentera här ar till dapeel
Citat:
Hej Hans
Jag vill av förklarliga skäl ta upp det med er, men det är väl inte fel att söka andras åsikter och synpunkter? Att söka information från andra ställen än endast förlita mig på en försäljares syn på saken, ger mig ingen grund att ta ställning (till i det här fallet SEO) och inte tillräcklig grund för att få tillräcklig kunskap i ämnet för att kunna ta ställning. Alltså är min dialog med er säljare separat från den kunskap jag försöker (och lyckas med) att inhämta här. Jag tycker att detta verkar vara ett bra forum och hoppas att jag framöver kan tillföra mer än frågor.
|
Självklart får ni lov till det, inga som helst problem för mig.
Hoppas inte du såg mitt svar som någonting negativt.
Det enda är att jag av erfarenhet vet att dylika frågor i detta forum spårar ut och hamnar i ej pajkastningsduell mellan anhängare till mig, mitt företag och våra tekniker för sökmotoroptimering och våra konkurrenter som döljer sig bakom "synonymer".
Nu är jag trött på det här!
Ni får klara er själva framöver utan mig !.
Det kostar på att växa, ta marknadsandelar från sina konkurrenter.
Att det skall innebära att man oavsett vad man skriver blir påhoppad så tycker inte jag att det är speciellt kul.
Tack iallafall för ett forum som varit mycket bra under 1,5 år.
Det senaste halvåret så måste jag dessvärre säga att det spårat ur.
Detta var mitt sista inlägg eftersom inte ens moderatorerna i detta forum inser att allt detta skadar forumet.
Ni som fortfarande vill ha hjälp av mig, PM'a så skall jag hjälpa er. Läsa kommer jag garanterat att göra.
Om ni moderatorer finner mina inlägg som positiva för forumets kvalitet och utveckling så PM'a även ni mig och ge mig konkreta bevis på att mina misstankar är fel och då får jag se hur jag gör.
HEJ DÅ <_<
Citat:
EDIT:
GLÖMDE EN SAK!
TACK ALLA NI SOM VÄRDESÄTTER/VÄRMER MED ERA KOMMENTARER.
Vill inte nämna någon speciell för att inte missa någon.
TACK FÖR ALLT !!!
|