Visa ett inlägg
Oläst 2005-10-21, 14:40 #2
Davves avatar
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Davves avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Du ska i första hand se till att få bra avtal med grossisten där alla punkter gällande reklamation och liknande är tydliga. Sedan gör du samma sak tydligt på sidan för konsumenten, vad som gäller vid reklamation. Sedan är det bara att följa punkter du själv skriver som kunden skall godkänna innan köpet.

Många som börjar drar sig ifrån att skriva sådant då det kan skrämma iväg några kunder, men om du tänker efter så vill du nog inte ha dessa kunder ändå om de ska skicka tillbaka varan. Ju tydligare allt är ju bättre är det i längden.
Davve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat