Ämne: Seo Logic
Visa ett inlägg
Oläst 2005-10-20, 10:11 #11
TjörnDesign TjörnDesign är inte uppkopplad
Validating
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 431
TjörnDesign TjörnDesign är inte uppkopplad
Validating
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 431
Ni är ju sköna
Vi har top10 garantier som det står i avtalet som kunden blir informerad om naturligtvis.
Eftersom vi har garantierna så ljuger ju inte säljaren. Han talar inte osanning heller.

Ett avtal är det som gäller, det är det som jag vill poängtera. Inte hur en säljare agerar.

Citat:
Ett seriöst företag skulle göra allt för gå till botten med varför det har blivit ett missförstånd och därefter kompenserat kunden så att alla blir nöjda.
Men snälla du. Varför skullel inte vi gå till botten med med vad det är som orsakat missnöjet.

1.) Du gör ett jobb på en hemsida.
2.) Har ett avtal med kunden.
3). Du får kundens sökordsval.
4-) Du får ftp inloggning till hemsidan.
5). Du genomför ditt arbete.
6.) Kunden tar bort ditt arbete
7.) Kunden byter FTP inloggning.
8.) Kunden vägrar ge ny ftp så du kan lägga in ditt arbete på nytt
9.) Kunden hävdar att du inte uppfyllt dina garantier.
10.) Kunden kräver pengarna tillbaka eftersom du inte uppfyllt garantierna
Hur skulle du göra i ett sådant ärende.

Lägg av nu, ni framstår som ganska omogna som ser detta ur ett perspektiv.


Citat:
Hm börjar det inte bli dags att titta på några Ip-adresser nu?
Håller fullständigt med!
TjörnDesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat