Citat:
Originally posted by double@Sep 13 2005, 11:35
hoxon:
Skicka ett mail till oss så ändrar jag så att ditt nya avtal ser precis likadant ut som ditt gamla, jag skickar även en ny faktura.
Så har vi rätt ut problemet.
Tack för feedbacken om "kostnader sidan". Ska ta upp det.
robertsson:
månadsavgift + provison + transaktionsavgift, inte så svårt?
Vissa har kvar sina gamla avtal, inte så lätt att ändra när dom redan är nöjda med avtalen (som exemplet ovan). Det jag gick ut och sa här på wn var att alla Nya program går enligt den nya modellen där man betalar transaktionsavgift på all provision. Hur kan det vara konstigt när våra konkurrenter kör på exakt samma vis?
|
Vilket skämt,
Sitter och går igenom månadens räkningar. Double har skickat ut nya fakturor. Nu är skillnaden att han har lagt 33% på alla fakturor plus skickat en faktura till inkasso. Jag har försökt nå Dejan via telefon men det är ingen som svarar.
Detta bolag borde sättas upp på en mycket svart lista över konstiga oseriösa bolag.
Jag rekommenderar alla som har affärer med Double att tänka om. Grabben ljuger så han tror sig själv!