Visa ett inlägg
Oläst 2005-10-17, 05:27 #10
Storens avatar
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jun 2004
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Storens avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Originally posted by Lundmark@Oct 16 2005, 20:31
Jag har ett barn på gång.... så jag är en ev. köpare.

1. När man ska köpa en "Teutonia mistral Sports 05" och ska välja färger så är det bara nummer. Man kan kolla på en display vilka färgerna är men sedan måste man välja i en lista det är lite osäkert borde stå tex. 2270 Blå och röd.

2. När man tittar på färgerna och/eller hjulen så borde man kunna klicka på en färg och sedan stängs rutan och färgen blir vald med automatik.

3. När man har valt färg och gått till kassan så borde det vara rätt färg på vagnen man ser.

4. Tvättråd borde stå under Helpdesk menyn istället för information

5. När man tittar på en vagn borde jag få alternativ på produkter som passar till den. Tex. Vilken liggdel som passar o.s.v.

6. Under Kundkategori så står det "Du är en Besökare", det låter lite negativt. (du är bara en av våra besökare) har inget förslag på vad det borde stå istället.

P.S. har WN personer rabatt?
Trevligt Lundmark!
Bra och koncisa synpunkter om än tekniskt "avancerade" , systemet bygger på oscommerce med sina begränsningar men visst skall jag se över dina förslag. Någon som är duktig på kodning angående detta får gärna höra av sig med prisförslag. Själv saknar jag väl både kompetens och tiden förnärvarande...

Vad gäller specifik WN-rabatt så visst, men kanske inte nu när vi redan har prissänkt vissa varor - PM:a mig din e-postadress så skickar jag en rabattkod till dig som du kan använda när det börjar bli dags.. Inom väldigt kort kommer Teutonias och Quinnys 06r in...
Storen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat