Citat:
Originally posted by Mats@Oct 12 2005, 15:25
Citat:
Maila direkt på info @ missdomain.com
|
Citat:
Vi har fått in cirka 10 förslag och kommer sammanställa dessa och skicka vidare dem till kunden imorgon torsdag.
|
Kan tycka det lite märkligt sätt ni jobbar på när jag mejlade dig redan en kvart efter att du hade lagt ut tråden, sitter på ett gäng mycket bra musikdomäner som för övrigt inte längre är till salu...
Bifogar ett utklipp från mitt mejl nedan och hoppas att jag iaf kan få svar på min andra fråga i mejlet här på WN eftersom ni inte orkar svara på mejl.
|
Tog mig också tid att skicka förslag på domäner som jag har, samma dag.
Fick inget svar från MissDomain, varken bu eller bä, bekräftelse, besked, typ tack/nej tack. Men den enskilda individens ansträngningar kanske inte är så viktigt för er - inte ens när ni själva aktivt ber om hjälp med något.
Det ska jag lägga på minnet till nästa gång, i så fall. Ni har säkert viktigare saker att ta hand om och det går säkert väldigt bra för er, eftersom ni väljer att prioritera bort att lägga ner tid på sådana här oangelägenheter som att svara och tacka för efterfrågad feedback. Tack för mig och lycka till med era affärer!