Medlem
|
|
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 138
|
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 138
|
Vad gäller min kritik mot TD-supporten. Jag kan hålla med om att det har blivit bättre på sistone och jag kan förstå att de har väldigt mycket mail att besvara, mestadels ogenomtänkta struntfrågor. Men, när jag skickar en fråga typ denna tråd handlar om eller varför jag plötsligt droppas från 140 i kommission på Comviq ner till 40 är inga struntfrågor. Jag kan tänka mig att man kan prioritera vissa användare mer än andra, beroende på hur mycket trafik och försäljning man genererar. Men jag har ca sammanlagt ca 5-10 tusen unika per dag på mina sajter, försäljningen är inte fyskam heller, så det borde inte vara helt ointressant för TD att ta mina frågor seriöst. Av erfarenhet så känner jag att blir inte min fråga besvarad inom 2 dygn så har den försvunnit i någon hög och kommer aldrig att bli besvarad.
Jag har sagt det förut och säger det igen, ordentlig dokumentation/information och support skulle inte skada TD.
|