Visa ett inlägg
Oläst 2005-10-08, 10:10 #9
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
På Cint.se kan man läsa folks kommentarer om TD. Senaste tiden har det varit mest positiva men år 2000-2001 var det mycket klagåmål... en del riktigt roliga.

Många verkar tro att bara man lägger upp en banner på sin sida så blir man rik

"Ett jävla SKITprogram!!!! Har haft det hur länge som helst och använt det precis efter instruktionerna, har anmält mig till nyhetsbrev, klickat på skitlänkar, och varit inne på internet hur länge som helst och jag får inte en krona för det!!! Andra människor som håller på som jag får typ 400 i månaden!!!! Så jävla tramsigt, kontot funkar och allting, det står att jag har kanske 300 spänn men jag får aldrig ut dom... Och tack vare det så blir min mail fullproppad varje dag av en massa skitnyhetsbrev!!!!! DÅLIGT!!!! DÅLIGT!!!! DÅLIGT!!!!! "

"tyvärr e detta ingen banerfunktion som ja rekomenderar eftersom att d bara betalar pengar för klick, dvs inget för att d visas. och har du låtsäga 9/10 siter samma banner så blir det inga klick... men det är sånt som måste jobbas på. tyvärr finns det ingen riktigt bra banner ställe som verkar vara seriösa, men det kommer väl med tiden! "

"Jag hade förväntningar på denna site. När jag efter att ha haft deras reklam på min site i någon vecka kollade inkomsten var den löjligt låg. Jag testade från ett annat nät. Ingenting registrerades. Andra testade - samma sak. En dag såg jag att den futtiga 20-lappen jag fått ihop hade MINSKAT med ett par kronor. Nä, efter allt jobb jag trots allt lade ner på det här är min enda åsikt: "gå i konkurs, Tradedoubler!"."

http://www.cint.se/Sweden/asp20/Leaf.asp?id=37434
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat