Visa ett inlägg
Oläst 2005-10-08, 10:01 #8
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
TradeDoubler har ju ett större antal anställda som alla har hand om sitt område.

Supportmailen har tidigare besvarats av Calle, sedan åkte han på längre semester och Anna tog över, sedan kom Calle tillbaka och senaste tiden har jag fått svar från Joakim. Samtidigt verkar det som om TD slutat vara aktiva här på forumet.

Min erfaranhet av besvarade mail är att tidigare har det varit lite upp och ner med kvaliten men senaste halvåret har alla min mail besvarats, senaste veckan inom bara några timmar dessutom. Jag misstänker jag att TD får mycket mail från nybörjare som ställer dumma frågor. TD har väl uppåt 100.000 affiliates i Sverige och det är väl en bra bit under 1000 som levererar trafik men säkert många fler som mailar och klagar till TD och frågar varför dom inte har nån trafik. Detta är ingen ursäkt för att inte besvara mail men kan i alla fall vara en förklaring.

Det finns ju ett antal personer på Tradedoubler som är managers till ett antal program. TD går inte ut öppet och berättar vilka dessa kontaktpersoner är. Men har man varit med ett tag så vet man vilka det är och vilka program dom har hand om och då kan det vara lämpligt kontakt respektive programs kontaktperson om man har nått ärende som rör just detta program.
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat