Citat:
Originally posted by robertsson@Oct 7 2005, 20:17
Håller med om att det är tokigt. Jag har varit i kontakt med TD om detta och fick till svar:
"Denna ersättning kommer att komma retroaktivt. Kan tyvärr inte säga hur mycket det kommer bli per portering.
Detta ärende ligger hos programansvarig för Djuice."
|
Det borde ju vara samma ersättningsnivå som för köp av kontantkort och abonnemang, för det är just det det är. Att TD svarade på ditt mail ska du vara glad för, för mig känns det som lotteri när man kontaktar dem. Skickade bl.a. en fråga om Comviq för 1-2 månader sen, inget svar såklart. När en TD-medarbetare ringde upp mig för att sälja in ett visst program så framförde jag min kritik. Till min förvåning var hon helt "chockad" över detta, hon hade ingen aning om att man inte får svar på sina frågor. :blink: Eller gäller det bara mig?
Skulle TD ha varit ett professionellt drivet företag så hade man mailat alla Djuice-godkända affiliates och meddelat detta problem och förklarat varför det har blivit så.