Jag anser att jag inte gjort några personangrepp över huvud taget, jag har framfört konkreta bevis på vad jag anser är dålig SEO-företagsamhet, angående att jag bryter mot en regel genom att publicera hans namn så är jag inte säker på att jag håller med. Hans namn står i hans signatur och är därför redan publicerat på forumet av personen ifråga. Om en moderator anser att jag bryter mot någon regel önskar jag att de kontaktar mig så åtgärdar jag det snarast.
På ett par av de sidor jag har granskat från msn's träfflista så är inlänkarna till SEOlogik i framesetet och syns alltså inte på sidan, de sysn bara för sökmotorer och webbläsare som inte stödjer frames(hur mång är det?)
Citat:
Men sedan ser jag inget fel i, om kunden går med på det, att ha länk till SEO Företagets sida - precis som vid webbdesign. Och om denna länk ligger på startsidan, undersida eller på sitemapen ser jag inget fel i. Men att lista en massa andra klienter på andras sitemaps är kanske att ta i ...
|
Nu är det ju tyvärr så att han bryter mot i detta fall just googles SEO-regler vilket är de förfarande jag ställer mig mot.