Citat:
(Till webbmastern) : Skrev en liknande post för någon dag sedan, denna togs då bort. Jag vill självklart hålla mig till reglerna, och undrar därför vilken regel jag bröt? Tack på förhand!
|
Webmaster på WN är jag inte men moderator/admin är jag och det var jag som plockade bort din(a) tråd(ar).
En av anledningen var att du i dina första inlägg här på WN söker "gratishjälp" och "spammade" 3 olika kategorier
med din vädjan. (Juridik, Allmänt och Förmedling av jobb), personligen ansåg jag att dom inte tillförde annat än signaler
att du bara ville ha, med raden nedan markerade du vilken budget du hade i tävlingen...
"Det utvalda förslaget belönas med en valfri produkt inom ämnet grafisk design (Hemsida, animation m.m)"
Detta är ett forum där kompetenta webmasters utbyter idéer och kunskaper och jag tror knappast någon är sugen
på att belönas med en hemsida från dig. Hade du haft en längre, respekterad tid här på WN så hade du förmodligen behandlats annorlunda men som sagt, att börja med denna typ av tråd sänder inga bra signaler.
Med förhoppning om att inte bli osams med alla som vill deltaga i din tävling // Mats