Visa ett inlägg
Oläst 2005-09-28, 21:46 #13
Nobody Nobody är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2005
Nobody Nobody är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Originally posted by blueplaya@Sep 28 2005, 21:30
ztream tack för något tips iallafall som inte var specifierat, Jim du behöver inte supporta branschen men man kan få hjälp iallafall, Grazzy man börjar väl någonstans, och Nobody om du syftar på mig så var det inte något argt PM =) Jag köar inte eller liknande, jag bara frågar om hjälp och syftade på att få hjälp tillbaka än att få svar om något helt annat.
ztream menade nog att du kan börja med att läsa igenom hela forumet Sökmotorpositionering på WN.

Om Jim hjälper dig med din sökmotoroptimering så betyder det att hjälper dig med din webbplats, som är i en bransch som han och fler än han inte stödjer. Hur menar du att det ska gå ihop?

Du har redan fått tips på hur du kan börja, men jag ska ge dig ytterligare ett tips. Framför näsan. Det är en dator du har framför dig. Dubbeklicka på symbolen "e" på skrivbordet, skriv in www.google.com och skriv in sökordet "sökmotoroptimering". Klicka på "Sök". Öppna länkarna i sökresultatet. Läs. Det är ett bra sätt att börja.

Okej, det är lugnt. Jag har inte sagt att du köar? Då missförstog du innebörden i mitt inlägg.

Fotnot: Tänk på att normal timdebitering på den typen av service som du efterfrågar här på forumet, ligger på runt 1000+ kr /tim och inte sällan ännu mer.
Nobody är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat