Citat:
Ursprungligen postat av Daggen
Citat:
Ursprungligen postat av billion
Accepterar WN annonser? Det verkar som vi slipper det här.
Vilka andra forum för webmasters finns för enbart svenskar? Något av dessa som
tar annonser?
Vi planerar att betala 100 kr för varje ny aktiv affiliate....i varje fall i uppstartsskedet.
|
det är nog inte jag rätt man att svara på. Att ha nån annonserings avdelning för seriösa aktörer kanske skulle vara ett plus, men som sagt är inte jag rätt man att avgöra! Hum 100 spänn mjoo det lät bra. Hur kan man vara säker på att ni är seriösa och inte blåser än som dem flesta gör (iaf i USA, går inte att lite på många)..
Aja gott nytt på dig också!
// Daggen
|
Min egen erfarenhet är kanske inte lika dyster. Åtminstone inte de sista åren. Det absolut bästa sättet att kontrollera om vi är seriösa är väl att kika på vår historia. Vi har betalt affiliates sedan början på 2001 i US. Vet inte om det finns något bättre sätt att kontrollera företag på nätet? Jag har personlig erfarenhet av att de flesta företag som arbetar med affiliates tyvärr konstant underrapporterar. Hur det är i Sverige vågar jag inte uttala mig om....men när man läser vad som skrivit om Tradedoubler blir men fundersam. Jag kan lova dig att vi skall göra allt för en fair marknad för både affiliates och annonsörer. Det vore korkat att inte göra det. Våga pröva oss.
Naturligtvis kan du kontrollera oss i Sverige efter konstens alla regler. Vi är ju trots allt baserade här och har alltid varit.
Gott Nytt!