Citat:
Såhär i slutet av månaden vill jag passa på att uppmärksamma alla potentiella sponsorer av den här tävlingen att det fortfarande finns möjlighet att få en svårmatchad reklamplats på en av de mest inflytelserika medlemmarna på WN.
Om jag vinner lovar jag att ha på mig just DIN tshirts när jag chattar på WN minst 2 dagar första månaden och därefter 1 gång i månaden under följande år. (Bildbevis kan fås vid förfrågan).
Vid priser utöver tshirts såsom datorer, mobiltelefoner, resor och så vidare utlovas bildbevis samt ett personligt omdöme av produkten i diplomform. Detta är ett specialerbjudande till dig som kanske säljer något på nätet.
Priser i form av tjänster mottages med förbihållet att ingen garanti av nyttjande ges när naturen är sexuell.
Jag kan på rak arm säga att den min kvinnliga med-kandidat inte kan matcha de här kriterierna.
|
Så som en tilltänkt sponsor i denna tävling förväntar vi oss faktiskt en bild på när vinnaren nyttjar priset i fråga. Kommer inte det på tal så kommer jag eventuellt att dra mig ur som huvudsponsor. Priset i fråga är som i flera stora tävlingar än så länge hemligt.
// Mats