Visa ett inlägg
Oläst 2005-09-27, 00:15 #6
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Dock har det alltid löst sig, som det oftast gör i Thailand. Man gör en hel del för kunden.
Skillnaden är väl att dom 5-stjärniga hotellen som oftast är bokade i upp till ett år i förväg inte kan lösa det så enkelt, jag bokade vår vintersemester redan när jag kom hem efter förra vintersemestern i februari, ville ha ett specifikt rum på ett favorithotell men det var fullt, så vi nöjde oss med att reservera platserna på flyget. Samma sak där när man vill åka första klass , måste vara ute minst ett halvår i förväg om man vill sitta bra på flyget.

Nu hittade vi dock ett annat hotell när vi var där i somras och kunde boka detta hotellet i stället.

Citat:
I beställningsforumläret kan du kryssa i rutan för förslag. Är det upptaget, så får du förslag på hotell i samma område/prisklass som är lediga. Kanske något i samma tankar som du kommer med, men tyvärr inte "live".
Vad jag skulle vilja ha är att om vi nu planerar en 3-4 dagarstripp till ex. Phi-phi eller nåt så skulle jag vilja kunna välja "Visa alla 4-5 stjärniga hotell" som har rum lediga under den aktuella perioden (helst live) utan att behöva fylla i förmuläret först. Man vill ju inte fylla i ett formulär för 5-6 hotell och sedan kanske få positivt svar från fler. Eller formuläret kanske inte är bindande om det nu finns plats?

Citat:
Inte helt medvetet, men då jag själv tagit Thai några gånger så ligger det mycket i det. Hade dock tittat på färgerna hos Thai för ett tag sedan och antecknat dessa. Hmm...de är kanske identiska när jag tänker efter. Lila färgen är för mig definitivt thailändska färvalet just på grund av Thai.... Svaret är nog på din fråga: Ja.
Helrätt, man känner sig som sagt redan hemma, eller skall jag säga på väg...

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat