Visa ett inlägg
Oläst 2005-09-25, 14:30 #12
Charlie Charlie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
Charlie Charlie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
Jo precis, det finns tusentals sidor som är exakt som denna. Skillnaden på just den här sidan är att det är en stor bild på en rik kille och en massa lyxiga bilar vilket inte direkt... får den att verka mer seriös

Men det förvånar mig inte att det är ett bra affärskoncept (att bygga upp sidor som den här). Människor älskar att tjäna pengar utan att behöva göra så mycket.

>> Köp min guide och bli rik på två veckor! Ägna bara 10 minuter åt det om dagen! Det är inte svårt, vem som helst kan göra det! Det enda du behöver göra är att skicka mig 100 kronor så får du tillgång till den här fantastiska guiden! Jag berättar det här för att jag är snäll inte för att jag vill tjäna pengar. >>

Trots att det finns många argument som talar emot sanningshalten i erbjudandet tycks våra hjärnor vara utformade så att det "goda" som kan inträffa, om det verkligen stämmer, överväger det som inträffar om det inte stämmer. "Tänk, jag kan tjäna upp till 50 000 kronor i månaden utan att behöva arbeta... och om det här är bullshit.. nja.. då kostar det mig bara 1000 kro.. men.. 50 000 kronor i månadne, shit.. fast det lär ju va.. tänk jag skulle kunna köpa den där bilen och få alla tjejer.. jag slår till, vad har jag att förlora..."
Charlie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat