Ämne: Taxi
Visa ett inlägg
Oläst 2005-09-18, 18:05 #31
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb
Så fungerar det redan, kolla alla webbhotell som hyr en server hos ev1servers och liknande.

Och eftersom du stöder svartåkare så kan jag bara dra slutsatsen att du tycker det är OK?

Citat:
Originally posted by -patrikweb@Sep 18 2005, 17:37

Bara kolla varför alla företag flyttat till andra länder eller hur många företag som finns utanför Sverige. *Bara kolla vad som skilljer i pris fattar du.
Att företag flyttar utomlands har inget med att inte betala skatter mm. Företagen ser globalt och köper där det är billigt men fortfarande gör rätt för sig i dessa länder.

Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb
Självklart tror jag säkert att dom även tar soc pengar, dock skulle man tagit vanlig taxi skulle man både fått betala dyra pengar till taxi och även vissa får sina soc pengar.
Men åker man svartaxi så får man alla fall något för pengarna, nästan alla vanliga taxi bolag är oseriösa med. Nästan alla taxi man åkt med går få billigare varje gång och även svart från dom.
Fördomar, dom flesta Taxi-bolag är seriösa. Givetvis finns det oseriösa Taxi-bolag liksom det finns oserösa bolag i andra branscher. Jag har dock valt att enbart anlita seriösa bolag. Detta eftersom jag själv driver ett seriöst bolag. Sen är det upp till var och en att göra sina egna beslut.
Jan Eriksson är inte uppkopplad