Ämne: Censur?
Visa ett inlägg
Oläst 2005-09-16, 08:41 #35
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jan 2004
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus
Citat:
Ursprungligen postat av Haghjoo
Jag vill bara komma med en synpunkt som bygger på logik, som säger lite emot en av grazzy´s punkter. Att ta bort alla inlägg som kan besvaras med en sökning på WN är enligt mig fel.
Det händer så mycket inom IT-branschen. Därmed kan ett svar som skrevs för 6 månader sen vara helt inaktuellt. T.ex. många frågor då det gäller webbhotell´s frågor, domänfrågor m.m.
Så svaret som skrevs då kan vara helt inaktuellt idag. Därmed tycker JAG att det är fel
att ta bort alla inlägg som kan svaras med en sökning...
Just my 2 cents..
Det är väl ett typiskt exempel på något som alltså inte kan besvaras genom en sökning just pga att den är väldigt tidsberoende och därmed snabbt blir inaktuell? Alltså skulle dyliga inlägg tillåtas.
Problemet är väl att det är INDIVIDUELLT till en stor del vad som är ute och inne.
Jag har sett flera gånger angående webbhotell där många hänvisar till att göra en sökning.
Man söker och får ett svar som är flera månader gammalt. Det är enligt mig inaktuellt.
Men tydligen inte för andra.

Eller varför inte ta bolag utomlands som är rätt het ämne, många som vill veta
och många hänvisas till att söka. Men varje dag så sker det nytt inom den branschen.
Fler och fler blir dessutom bättre på området och därmed så kan man få betydligt
bättre feedback som är mer uppdaterad än att göra en sökning.

Exempel...
Johan H är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat