Citat:
Originally posted by grazzy@Sep 15 2005, 14:37
Ta bort hans konto också
|
Först får alla en andra chans, sedan vill jag inte säga att DeadC medvetet brutit mot reglerna. Få läser dom det är ju bara att se till sig själv.
Men ändå, själv kan jag ta hur mycket negativ kritik som helst ang just detta. Men samtidigt tänker jag inte bara titta på när hela gänget som grupp får kritik, när ingen utom oss och dom mest aktiva besökarna vet vilka problem vi försöker lösa på smidigaste sättet.
Jag älskar kritik, men har en tendes till att inte vara så uppmärksam på obefogad av samma sort. Detta pga av att man omöjligt kan ha nån som helst fakta vad vi egentligen gör. Som sagt tidigare, jag låter ovanstående vara kvar för att ge underlag för nästa tråd om censur.
Sedan vägrar jag anklaga någon men ta detta exempel och försök se vårt problem när vi skall tyda om det är "bulvaninlägg" som blir mer och mer vanliga iom att vi har tajta regler om egenreklam.
Sedan är grundiden med WN att den som bidrar med
bra innehåll till WN, eller på ett eller annat sätt hjälper till får dra nytta av WN. Det är klart uttalat i massa trådar. Det roliga man ser är att ju mer utrymme för dem som ger WN mycket, ju mindre egenreklam förekommer i respektives inlägg. Jag är inte säker på exakt hur man skall tolka det men positivt tolkare jag det hur som helst.
Citat:
oj sry asso detta var absolut inte meningen
jag har fixat ompekning av domänen och det blev fixat nu tydligen men jag har råkat glöma fixa allt
|
Det är lugnt, din tråd var en av 1000 liknande. Normalt raderar vi dom bara så ta inte åt dej personligen. Det vara bara ett lysande exempel på hur man ibland glömmer att man inte alltid skriver i samma form som man själv gillar att läsa. Sedan ta en sväng om reglerna igen för det var inte just
att ompekningen av domänen inte funkade som var det stora problemet i fråga.
Thomas