Visa ett inlägg
Oläst 2005-09-15, 11:26 #10
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Så då var man hemma igen, sammanfattningsvis var det två mycket inspirerande dagar.

Även om det fanns lågvattenmärken där talare tror att deras vanliga sälj-powerpoint presentation duger bland denna skara åhörare. Men sammanfattningsvis var högstanivån otroligt hög!

Många imponerade stort på mej, bland andra vår WN-vän Fulton.

Uppdaterat {

Dock, besannades mina värsta farhågor i representanterna från MSN och delvis men mycket mindre Google's tal om strategi.

Fokus har ju tidigare legat på att hitta bästa sidorna, nu vill det båda vara "sidorna" själva. Svar på frågan direkt i sökmotorn = ingen trafik till exempelvis Wiki, Susning, Pricerunner, Kelkoo för att inte nämna Hitta.se Eniro osv osv. Samt som alla förstår givetvis oss ... Farligt farligt farligt ...

Jag har sett ett annat krig mellan webmasters och altavista 1999. Och vi alla vet vem som vann dvs. webmasters tillsammans med google.

Kan försöka skriva mer om mina slutsatser om intresse finns. Tyvärr hade jag varken kamera eller tog anteckningar, då jag blev helt tagen på sängen vad det gäller kvaliten på eventet.

}

Thomas
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat