Citat:
Mats =)
Bra att du svarade, det var precis dig jag ville ha tag på faktiskt. Tänkte PMa men skippade det ifall att någon annan också ville veta. Du är också kund hos ACME har jag för mig
|
Stämmer bra det, blev kund i ett tidigt skede när
Sebastian jobbade på ACME. Han och VD'n Ragnar var nere i Skara och vi planerade upp alltihop, har för mig att jag var en av dom första som implementerade deras lösning, däremot har jag en egen lösning i min shop och köper bara upplysningstjänsten från dom och fakturerar kunden själv.
Citat:
Tyvärr håller dom på att segar med mina filer till webshopen *suck* Men det kommer väl imorgon
|
Det var dit jag ville komma med ovanstående kommentar, i det läget som ACME var i när jag träffade dom är dom tyvärr inte längre. Allt fungerar jättebra när saker och ting väl är fixat men dessvärre känns det som om inte högerhanden vet vad vänsterhanden gör ibland, jag menar att hur "fina" titlar dom än har så kände jag att jag fick bättre teknisk support på den tiden då dom bara var ett fåtal anställda och exempelvis Sebastian la ner energi på att lösa saker.
Jag vet att ACME håller på att gå ifrån det företaget som dom köpte upplysningarna från tidigare och även jag skall alltså byta, väntar också på filer och har gjort det i ett antal veckor nu, känns som om ingen "tar tag" i sakerna om man inte ligger på.
Blev en del negativt om ACME nu men så vill jag inte att det skall tolkas, jag kan köpa att dom lider av en del växtverksproblem och jag är övertygad om att när den ena handen vet vad den andra gör som kommer det att funka perfekt.
// Mats