Visa ett inlägg
Oläst 2005-09-13, 12:42 #13
Nobody Nobody är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2005
Nobody Nobody är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av jake
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke
ja har haft det på några av mina sidor men kommit fram till att det alldrig är någon som andvänder tjänsten.

Någon som har andra erfarenheter?
stämmer väl att det inte är så många som använder en sådan funktion, men beror nog också på vad det är för en sida. Men om man har en sida där några besökare får tanken att "det här kanske jag skulle tipsa nisse om..." så kan en sådan funktion göra att han verkligen orkar tipsa nisse (det är jobbigt att klippa och klistra)
men om man ska få den välanvänd måste man nog ha en tävling (där tipsarna kan få sitt studielån efterskänkt tex...) eller liknande.
Håller inte med, den finns inget illa i funktionen i sig. Vid rätt tillfälle är "tipsa en vän" en väldigt passande funktion.

Kan själv bekräfta att funktionen används flitigt på http://www.webbforum.com/webbtoppen

Däremot finns det enligt min mening alldeles för många webbplatser som lägger in den här funktionen i tid och otid och låter den uppta alldeles förmycket pixlar och uppmärksamhet på webbsidorna, mot hur pass mycket den faktiskt används av besökarna.
Nobody är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat