Ämne: FS DATA
Visa ett inlägg
Oläst 2005-09-13, 12:26 #29
eleven eleven är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2004
eleven eleven är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2004
Kände att jag också ville bidra till denna tråden. Som THL skrev tidigare:
Citat:
Som sagt, jag tror de växte för fort och klarade inte av det.
Det känns som det var sant för mig också, jag har varit kund hos dem sedan 1997 och var kanonnöjd i början. Supporten var fenomenal, jag kunde föreslå nya funktioner som de sedan implementerade.

Något/några år senare började det gå neråt, supporten svarade aldrig, man fick aldrig tag på dem via telefon, fakturor från 1-2 år tidigare kom helt plötsligt. Det håller jag med om, det är jäkligt dåligt. Har det gått 1 år och det är företaget själv som slarvat / haft dåliga rutiner / haft dåligt system så bör de vara "snällare" mot kunden anser jag.

Sedan något år tillbaka nu så har jag varit 100% nöjd igen och jag har nu flyttat tillbaka alla mina domäner till dem igen. Det enda som jag inte gillar nu, men som är helt utanför deras ansvar kan tyckas, är att deras lina går ner och är nere i upp till 18 h utan att man kan få svar, men det händer max 1 gång per 4 månader (för mig). De gångerna på senaste året har dock varit deras leverantör som haft problem och kan därmed inte belasta dem.

De har dessutom nu utökat sina öppettider till nedanstående:
Citat:
Vår support har kvälls- och helgöppet från och med 5:e september.

Våra nya öppettider är:
Må-To 8:00-22:00, Fr 8:00-17:00, Lö-Sö 10:00-15:00
Faktura-hanteringen verkar ha blivit bättre också så från mig får de med beröm godkänt nuförtiden!
eleven är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat