Visa ett inlägg
Oläst 2005-09-12, 23:27 #13
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Ok. Jag står listad som presskontakt på vår site. Det var väl därför de hörde av sig till mig och inte vår webmaster då. Skumma jävlar.

I vilket fall så skulle jag bara uppskatta om de ville köpa domänerna. Jag vill själv inte ha dem, men det vore ju tråkigt om någon konkurrent skulle köpa upp dem bara för att jävlas. Om de köper upp domänerna så kommer de ju stå listade som upptagna och då orkar förhoppningsvis ingen illvillig person göra sig besväret att bjuda på dem. Men jag tror inte de köper domänen.

Lite underhållande var det faktiskt när jag sade att jag skulle återkomma och hon bad mig återkomma innan klockan tre. Klockan var kvart i tre :P Man anar ju ugglor när de inte vill ge en mer än en kvart att tänka. Hon skulle i alla fall ringa mig imorgon igen. Någon som har förslag på hur man kan jävlas med dem? Alla bra idéer är välkomna. Jag har på tok för mycket tid och älskar att jävlas med företag som jag inte tycker om. Senaste offret är Boxon, men jag börjar tröttna på att trakassera dem nu, så jag kanske borde se mig omkring efter något nytt företag.
<_<
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat