 |
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
|
Håller med Guran om telefonköerna. En favorit är "Starta om ADSL-modemet ring tillbaka om det inte fungerar." Detta efter man har förklarat att det har varit avslaget i över en timme och det vill iallafall inte. Och när det väl strular med Telia så kan det bli riktigt roligt, t.ex. "Oj då, vi har visst kopplat bort er ADSL-koppling i stationen istället för grannens. En tekniker åtgärdar felet inom 14 dagar.". Tack för det. 14 dagars extra väntan och det var Telias underleverantör som gjort fel, inte vi som kund. Bravo. Sen så var jag tvungen att ringa och klaga IGEN när fakturan kom för att få tillbaka en månadsavgift för det kunde de inte ordna i förväg. Mycket minus med deras supportrutiner.
Fast de har den bästa upptiden av de ADSL-leverantörer jag stött på så det är ett stort plus.
|