Visa ett inlägg
Oläst 2005-09-03, 23:35 #4
hyperflys avatar
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: May 2004
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
hyperflys avatar

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Kihlbom
Jag kör A1000 idag och är inte någe vidare nöjd. För det första gillar jag inte TRE alls eftersom det är dålig teckning på kontoret så det bryts när jag snackar med kunder. INTE BRA.
Sen så gör den konstiga tecken av å,ä och ö men bara ibland..
Det går inte heller att skapa Word dokument eftersom du då måste ha ett extraprogram som kostar 400kr. Mycket buggar och kopplingen mellan outlook och telefonen går segt. Nej inte A1000. Av erfarenhet så skulle jag tipsa dig om en Qtek som alltid, enligt mig håller hög kvallé.
Nokian har jag ingen aning om men jag gillar inte nokia. Alla nokia jag har haft förutom 3310 som fortfarande lever och frodas och de gått sönder eller på annat sätt krånglat. Jag har i alla fall aldrig varit med om sämre telefonmjukvara att koppla till datorn än vad nokia har i de senaste telefonerna jag har testat.
Så nu hoppas jag att jag har hjälpt dig att välja

Nja trist att A1000 var en besvikelse för dig, läste på Mobil.se som gav den vldigt fin kritik så inge kul direkt, inte lättare att välja. Men tack så mycket, är bra med kritik!
Kanonbra utvärdering av dig!

Citat:
Ursprungligen postat av Decibel
Jag hade en A1000 förut, nu kör jag 6680 och är helnöjd, kommer inte byta bort den mot något...
Lite svårt att säga allt jag gillar med den, fråga gärna, eller om du vill så kan jag fixa screenshots på specifika funktioner.
Oj vilket sammanträffande, och då antar jag att du tycker att jag ska köra på 6680 istället. Men jag kommer surfa runt rätt mkt och typ använda MSN. Hur går det på 6680 jämfört med A1000 som det ska gå riktigt smidigt med? (Större skärm osv)
Vill gärna veta funktionsmässigt lite om vilken som är bäst, hur t.ex. kalender osv fungerar på 6680 och gärna screenshots på olika funktioner.
hyperfly är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat