Nykomling
|
|
Reg.datum: Aug 2005
|
|
Nykomling
Reg.datum: Aug 2005
|
Hvis nogle af jer har spørgsmål i ønsker hjælp til kan i godt skrive til mig, så skal jeg forsøge at hjælpe jer videre...
Mvh
Cosmopolit
PS: Hvis det gøres korrekt, ER det muligt at drive et Engelsk LTD firma fra Sverige. Det er også muligt at lave en lokal filial af dette i Sverige. Det er muligt at lave et fast samarbejde med et offshore IBC selskab og på denne måde nedbringe skatten i england, dette er ikke ment til at overdrive, man kan nedbrige skatten- men IKKE undgå at betale skat!
Alt er næsten muligt, det skal blot gøres korrekt, for hvis man blot stifter en engelsk eller et offshore firma og driver det fra Sverige, Norge, Danmark- så bryder man reglerne hvis man ikke oplyser det til skatten. Gøres det rigtigt, har man IKKE oplysningspligt og man bryder ikke reglerne.
Men jeg kan hurtigt sige, de fleste typer webshops der handler med andre en kun kunder fra et land, kan med lethed drives fra england eller fra et offshore selskab- og fordelene er ENORME! Jeg gør det selv og har prøvet begge dele, og jeg har aldig haft det så let som nu.
Tak for jeres tid - håber jeg kan hjælpe.
|