Visa ett inlägg
Oläst 2005-08-27, 23:19 #8
hubberts avatar
hubbert hubbert är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Dec 2004
hubbert hubbert är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
hubberts avatar

Reg.datum: Dec 2004
Citat:
Originally posted by mindgem@Aug 27 2005, 22:58
Hubbert.

Jag kan inte källkontrollera mer utan att köpa deras paket och det vill jag definitivt inte. Du får gärna förklara det där med att "stjärnorna inte registreras hos en officiell organisation", det lät intressant.

Och en rättelse, jag har inte på något sätt uttryckt att MyStar.se skulle vara ett pyramidspelsföretag.

Berätta lite mer om du vet mer om Mystar.se, hur det fungerar och så vidare, jag är intresserad om du vet.
Jag vet inte om de säljer någon äganderätt till sjtärnorna som jag sagt tidigare, men de uttrycker sig som om de gjorde det, vilket är ett brott. Du får gärna rätta mig om jag har fel så ska jag inte vara blyg om att be om ursäkt. Jag vill testa mina år med rättskunskap, det är skoj som tusan.
Med källkontroll menade jag att du åtminstone kunde ta dig tid att läsa FAQ som står på deras hemsida.
Där det rätt så klart står vad det är de säljer.
Om du inte vet om de säljer äganderätt till stjärnor eller inte så är frågan - Om du överhuvudtaget besökt deras hemsida?

Nej helt rätt du har inte uttryckligen sagt att det är ett pyramidspelföretag, men med tanke på ditt första inlägg och det efterföljande så gör du en implicit en koppling åt det hållet.
Fast det förstår du nog efter flera års studier i rättkunskap att det kan tolkas så.

Och nej jag har inget med dem att göra överhuvudtaget och har heller inte köpt ett stjärnpaket, men jag är imponerad över att det går att pengar på en idé som på pappret borde sett helt omöjlig ut.
hubbert är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat