Citat:
Originally posted by DeadC@Aug 25 2005, 15:32
Detta tycker jag var dropen, jag hade gärna varit kund hos Sajthotellet men med denna service osv så nej.
Jag håller på just nu som säkert en del av er vet på att starta upp en eget Webbhotell och det kommer absolut inte ha denna dåliga service. Däremot som några diskuterat om det här med avsägning per post det är en ganska självklar sak pga vem sätter sig och betalar portot för ett brev som inte gäller ens egna saker. Alltså det finns säkert dom som gör men men.
|
DeadC har tillsammans med sin kompanjon figurerat upprepade gånger här på WN. Vi har fått in beställningar från två personer som använder sig av namnservrarna för diurx.se (både dns1 och dns2 pekar på samma ip-adress, vilket inte är riktigt som det är tänkt). Den första personens beställningar anser vi röra sig om ett bedrägeriförsök; vi har dock val att inte polisanmäla detta efter att ha övervägt frågan. Även i DeadCs fall lämnades oriktiga uppgifter, varför ansökan avslogs och enligt §5.4 i kampanjvillkoren var erbjudandet förverkat.