Ämne: Sajthotellet
Visa ett inlägg
Oläst 2005-08-25, 17:30 #39
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Vad är det för fel att neka någon en order eftersom personnr och folkbokföring inte stämmer? Tycker det är seriöst. Om jag skulle ta på mig kostnander för en kunds räkning så skulle jag också kolla upp kunden först. Stämmer inte allt så skulle jag neka.

Många tar detta med att bli nekade order, extra arbete med uppsägning, inga supportsvar osv för personligt. Brusar upp och svär ve och förbannelse över sin leverantör. Dock brukar man, om man tänker efter lite, förstå varför detta händer.

Det finns massor av kurser för "bättre kundrelation" men jag känner inte till någon kurs som tar upp detta med "bättre leverantörsrelation". Efter att börjar behandla mina leverantörer som jag behandlar mina kunder så har jag genom mina leverantörer fått nya kunder, bättre priser osv. ;-)

Ang domäner som blir huggna samtidigt som man själv beställer så har jag råkat ut för detta en gång för fem år sen. Beställde domänen genom ett webbhotel på fredag. Dom skulle ordna detta på måndag men någon annan gjorde det på söndag... sur blev jag. Misstänker inte webbhotelet utan jag använde olika tjänster på nätet för att kolla om domännamn var ledigt och jag misstänker någon där "lyssnade" eller så hade jag otur. Domänen som jag ville ha låg direkt ute för försäljning... :-(

/Janne
Jan Eriksson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat