Ämne: Sajthotellet
Visa ett inlägg
Oläst 2005-08-25, 10:10 #19
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by Haghjoo@Aug 25 2005, 09:14
Marcus, vad var det mitt inlägg handlade om?
Det services vet jag inget om, det handlade om deras annonser, detta inlägg d.v.s.
Jag har sett många annonser för webhotell, sajthotellet har överlägset de finaste. FS-data m.fl. har ingen chans.
Mitt inlägg var ingen kommentar till ditt inlägg. Tråden ligger trots allt under Feedback->Sajthotellet och jag tolkar det därför som en generell tråd för feedback kring Sajthotellet istället för att skapa en specifik tråd för varje typ av kommentar.

Mitt inlägg var just precis feedback kring deras tjänster, som ett komplement till den övriga feedbacken.

Vet inte riktigt var du vill komma, men jag tar dig på ditt ord om du säger att de har fina annonser.

Som Jonny nämnde är domäntransfern igång nu. Väntade in i det längsta med att skriva en tråd här just om händelsen men inte förräns då blev det fart. När kontakten väl är upprättad verkar de seriösa. Pga olika omständigheter verkar det dock varit problem just i det här fallet; de är alla numera lösta. Andra med (positiv) kritik kan ju också gärna dela med sig av sina erfarenheter så vi får fler åsikter representerade.