Visa ett inlägg
Oläst 2003-12-16, 16:02 #18
Julien Julien är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2003
Julien Julien är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2003
Hej Jonas (och resten)

Jag är en av utvecklarna av AffiliateNetwork.com, och har varit med och utvecklat den nya versionen som kommer lanseras inom kort.

Vad gäller dina invändningar mot att lösenordet inte sparas envägskrypterat har vi diskuterat kring detta och bestämt oss för att ändra implementationen nu i dagarna, om det skulle medföra en ökad trygghetskänsla för våra medlemmar. Exakt vilken metod vi väljer förblir dock av förståeliga skäl osagt, och den enda egentliga skillnaden är att medlemmar nu kommer få ett nytt lösenord genererat och skickat via e-post när dom väljer "Jag har glömt mitt lösenord".

Att använda e-postadressen som login är enligt vårat perspektiv en ganska smidig sak då man alltid har sin e-mailadress färsk i minnet. Och för att förtydliga lite så går det utan problem att när som helst byta sin e-mail efter man har loggat in, och då ändras ens login också.

Databasfelet du fick är beklagligt och håller för tillfället på att åtgärdas då det rör sig om ett tidszonsproblem egentligen. Ny hårdvara för att åtgärda detta är redan beställt och håller på att installeras hos våran provider.

För att googla på AffiliateNetwork.com med framgång föreslår jag att du söker på "www.affiliatenetwork.com" och väljer något av Googles alternativ som dyker upp efter sökningen, dvs "search for sites containing the term" eller "search for sites linking to the site".

Jag förstår inte riktigt om Webquarry-citatet var kritik av vårat val av provider eller inte, så jag avvaktar med att kommentera det.

Julien / Innovate it
h34r: Killer Coding Ninja Monkey.
Julien är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat