Ämne: Sale24.se
Visa ett inlägg
Oläst 2005-08-22, 20:44 #5
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 1 712
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 1 712
OT:
Kan inte påstå att jag varit speciellt aktiv med skrivandet på sistone men det brukar bli så när det är sommar och sol.
Nya tag och energi brukar komma som ett brev på posten när hösten närmar sig och WN börjar bli kul igen.

Även om jag inte skriver så mycket just nu så läser jag ända det mesta som skrivs här och mitt tålamod med skit som skrivs är ganska högt men efter att ha läst dom tre trådarna som pingvinen varit aktiv i så börjar jag undra vilken nivå saker och ting ligger på.

(Tråd 1 denna), (Tråd 2) och (Tråd 3)

Snälla Pingvin, för att få någon som helst respekt och hjäp av medlemmarna här på WN behövs kanske lite mer än:
Behöver en ny webshop, nån som kan fixa gratis ??

Detta är ett forum för proffessionella webmasters/företagare som har lite mer vett än en pingvin innanför pannbenet, snälla låt oss slippa dina "lågnivå-trådar", försök hitta hjälp nån annan stans och bespara oss denna nedsmutsning på WN.

Med risk om att få skit som vanligt när jag ventilerar mina åsikter, jag gör det i personligt syfte och inte som admin eftersom det finns fler än jag som kanske tycker annorlunda.

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat