Jeg er en av eierne av Linkad.se, og svarer gjerne på spørsmål fra dere i denne tråden.
1 ) Vi har leid inn en svensk oversetter til å skrive teksten til siden, om det viser seg at dette inneholder skrivefeil, skal vi få vedkommende til å se på dette på nytt.
2 ) Tror mange av dere misforstår konseptet. Vi har ikke forskjellige annonsører dere kan velge. Når dere bruker oss, legger dere bare inn HTML koden for banneret, så rullerer flere annonsører i systemet til enhver tid. Systemet vårt vil vise de annonsørerene som generer flest klikk på din webside. Dette skjer automatisk.
Dere kan se eksempler på våre annonser her :
http://www.linkad.se/annonse.html
Som dere ser har vi både tekstbanner og vanlige banner. Vår erfaring fra Norge er at tekstbannerene generer mange klikk, og gir god profitt for dere som webmasters. Vi gir 50% av inntektene til nettverket tilbake til webmasterne, og vi garanterer at dere får minimum 0.75 kr pr klikk.
3 ) Vi er seriøse, og vi har nå solgt inn tre store annonsører på langtidskontrakter. Disse blir lagt ut i nettverket neste uke i tillegg til de som er der nå. Om noen av dere ønsker å snakke med meg, ta kontakt på msn
[email protected] og ICQ 104704719. Om dere ønsker å treffe meg på telefon, send meg en PM.