Ämne: Auktions sajt
Visa ett inlägg
Oläst 2005-08-11, 17:23 #2
nomicon nomicon är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
nomicon nomicon är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Originally posted by DarkShadow@Aug 11 2005, 16:48
Skrev ett inlägg igår fast det blev borttaget. Förmodligen räknades väl mitt inlägg som smyg reklam. Inte meningen men så kan det bli.
För några dagar sedan så startade jag en auktions sajt som säljer elektronik varor från 1:-. Vad jag kan se så verkar min reklam kampanj börja visa resultat på nya medlemmar nu. Hur som helst så skulle jag nu vilja veta hur jag enklast kan skaffa fram mindre annonsörer som kan betala en fast sponsar avgift till mig för att få kvalitets exponeringar på sin banner. Är det bästa sättet att bara ringa kring och kolla intresset först kanske? Detta gäller ju mindre belopp och ger ju naturligtvis garanterat resultat inom den exponerings mängden jag kan leverera.
Fotnot: Jag letar INTE efter några sponsorer här på forumet då detta är emot reglerna.

Om jag själv skulle köpa annonsplats någonstans så skulle jag inte gör det på någon site som bara levt på nätet i några dagar, jag skulle vilja ha tillförlitlig besöksstatisik som sträcker sig åtminstonde några månader tillbaka i tiden.

Då en ny sida lanseras så har den;
1) Jättemånga nyfikna besökare under första veckan(orna)
2) Inga besökare alls.

-Martin
nomicon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat